Svaka uzrastna kategorija ima svoje specifičnosti u razvoju i obuci. Ovo je period koji obično nazivaju zlatnim periodom za učenje, u kojem djeca najviše napreduju uz adekvatan i optimalan trening. Posebno je značajan napredak u obuci koordinacije. Odnos dijelova tijela djece su gotovo u idalnom stanju, jer nisu još ušli u sledeću fazu biološkog razvoja tako da im taj odnos omogućuje brzo savladavanje i učenje novih koordinativnih zahtjeva.
Osim koordinacionih sposobnosti, djeca u ovom razvojnom periodu su veoma sposobna za učenje fudbal specifičnih tehnika, što treba u ovom uzrastu maksimalno integrisati u trenažne jedinice. Djeca su puna samopouzdanja, vjeruju mnogo u svoje sposobnosti. Nemaju strah da nešto pokušaju, izvedu, što u igri i pokazuju. Trener mora djecu u ovom uzrastu da podržava, motiviše u svim pozitivnim radnjama koje je izveo u toku igre, kao i da negativne radnje koje su proistakle iz prevelike doze samopuzdanja obuzda, odnosno da ukaže na štetnost izvedenih radnji po ekipu i naravno njega samogo. Intenzitet na treningu i na utakmici se povećava proporcionalno porastu njihovih sposobnosti. Vježbe moraju biti kompleksnije kako bi se optimalno iskoristila njihova sposobnost visoko koncentrisanosti na ono što se priča ili pokazuje, ali netreba pretjerivati.
Uvijek se mora imati na umu njihova biološka starost. U ovom uzrastu počinje se sa prvim taktičkim elementima, djeca sebe počinju da vide na određenim pozicijama, na golu, u odbrani, veznom redu ili napadu. Igra 1 na 1 trebala bi, defanzivno i ofanzivno u svakom slučaju biti obrađena. Tjelesna, emocionalna uravnoteženost povezana sa kognitivnim sposobnostima omogućava djeci veliki napredak u obuci, i zato se ovaj period obuke često naziva "zlatnim" periodom.
Nastavlja se...
Osim koordinacionih sposobnosti, djeca u ovom razvojnom periodu su veoma sposobna za učenje fudbal specifičnih tehnika, što treba u ovom uzrastu maksimalno integrisati u trenažne jedinice. Djeca su puna samopouzdanja, vjeruju mnogo u svoje sposobnosti. Nemaju strah da nešto pokušaju, izvedu, što u igri i pokazuju. Trener mora djecu u ovom uzrastu da podržava, motiviše u svim pozitivnim radnjama koje je izveo u toku igre, kao i da negativne radnje koje su proistakle iz prevelike doze samopuzdanja obuzda, odnosno da ukaže na štetnost izvedenih radnji po ekipu i naravno njega samogo. Intenzitet na treningu i na utakmici se povećava proporcionalno porastu njihovih sposobnosti. Vježbe moraju biti kompleksnije kako bi se optimalno iskoristila njihova sposobnost visoko koncentrisanosti na ono što se priča ili pokazuje, ali netreba pretjerivati.
Uvijek se mora imati na umu njihova biološka starost. U ovom uzrastu počinje se sa prvim taktičkim elementima, djeca sebe počinju da vide na određenim pozicijama, na golu, u odbrani, veznom redu ili napadu. Igra 1 na 1 trebala bi, defanzivno i ofanzivno u svakom slučaju biti obrađena. Tjelesna, emocionalna uravnoteženost povezana sa kognitivnim sposobnostima omogućava djeci veliki napredak u obuci, i zato se ovaj period obuke često naziva "zlatnim" periodom.
Nastavlja se...